شهردار اهواز گفت: باند تردد خودرو از محدوده پارک قوری تا باند کندرو مجاور دانشگاه شهید چمران در جاده ساحلی غربی اهواز، با توجه به تراکم ترافیک در این جاده با مسدود شدن پل فولاد، به بهره برداری رسید.به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا رضا امینی در حاشیه برگزاری همایش روز […]

شهردار اهواز گفت: باند تردد خودرو از محدوده پارک قوری تا باند کندرو مجاور دانشگاه شهید چمران در جاده ساحلی غربی اهواز، با توجه به تراکم ترافیک در این جاده با مسدود شدن پل فولاد، به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا رضا امینی در حاشیه برگزاری همایش روز خبرنگار ، بیان کرد: این پروژه به صورت شبانه روزی آغاز شد و سازمان عمران شهرداری تمام پروژه را متقبل شد که در مدت یک ماه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: اگرچه تزیینات ، خط کشی و علایم ترافیکی  هنوز تکمیل نیست ولی به دلیل ضرورت کاهش ترافیک و تقاضای مردم این مسیر بهره برداری شد و موارد باقیمانده علایمم ترافیکی، خط کشی و هشدارهای پلیس به زودی انجام خواهد شد تا این مجموعه کاملا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

شهردار اهواز افزود: بهره برداری از این پروژه اثر مهمی در کاهش ترافیک در منطقه و تاثیر در تسهیل عبور و مرور شهروندان خواهد داشت.

وی گفت: پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف در میدان شهید بندر اهواز(چهارشیر) نیز که از پنج مجموعه برخوردار است بخشی از آن آماده و بهره برداری شده و بقیه آن در حال مناقصه پیمانکار است که تا هفته آینده مشخص خواهد شد و امیدواریم تا پایان امسال بخش دیگری از آن به بهره برداری برسد.