مدیرکل بنیاد اظهار کرد: آوردن پرچم حرم امام رضا(ع) در دیدار با خانواده شهدا بهترین هدیه فرهنگی می‌باشد و احساس قلبی و درونی والین شهدا را به دنبال دارد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار ،واحد همدان، به مناسبت دهه کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» خادم یاران علی ابن موسی الرضا […]

مدیرکل بنیاد اظهار کرد: آوردن پرچم حرم امام رضا(ع) در دیدار با خانواده شهدا بهترین هدیه فرهنگی می‌باشد و احساس قلبی و درونی والین شهدا را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار ،
واحد همدان، به مناسبت دهه کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» خادم یاران علی ابن موسی الرضا (ع ) با همراهی مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان، وحدت رئیس بنیاد شهرستان همدان، قرائتی رئیس دفتر بنیاد با خانواده شهیدان «سعید، ایرج ارسلان چنگیزی و محمد خوش سفر صبح دیروز دوشنبه ۱۶ خردادماه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان با تبریک هفته کرامت و گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما یک فرصت و یک افتخاری بزرگ است.

صفدریان در ادامه، دیدار با خانواده شهدا را عشقی قلبی و درونی دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا علاقه و عشقی قلبی می‌خواهد و باید برای دیدار با خانواده شهدا قلب‌های خود را خالص و عاشق کنیم.

وی تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را از وظایف و اخلاقی همه مردم عنوان کرد و گفت: خدا را شاکریم علاوه بر فیض دیدار با خانواده شهدا از فیض پرچم حرم امام رضاکه توسط خادمیاران به استان همدان آورده شده است بهره‌مند شدیم.

مدیرکل بنیاد اظهار کرد: آوردن پرچم حرم امام رضا(ع) در دیدار با خانواده شهدا بهترین هدیه فرهنگی می‌باشد و احساس قلبی و درونی والین شهدا را به دنبال دارد.

در ادامه این دیدار یکی از خادمین کاروان رضوی برای دقایقی به مدیحه‌سرایی پرداخت و در پایان از سوی کاروان رضوی هدایای متبرکی به خانواده این شهید گرامی اهدا شد.

پدر شهیدان چنگیزی سال ۹۷ در سن ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان سعید چنگیزی اسفند سال ۶۲ در عملیات والفجر ۵، ایرج چنگیزی مرداد سال ۶۵ در عملیات والفجر ۲ و ارسلان چنگیزی خرداد سال ۶۵ در جزیره مجنون به مقام والای شهادت نائل شدند.