معاون زنان و خانواده رئیس جمهور از اجرای برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی در قالب رویداد خانواده و فرهنگ عامه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انسیه خزعلی معاون زنان رئیس جمهور در مورد رونمایی از رویداد خانواده و فرهنگ عامه اظهار داشت: رهبر انقلاب […]

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور از اجرای برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی در قالب رویداد خانواده و فرهنگ عامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انسیه خزعلی معاون زنان رئیس جمهور در مورد رونمایی از رویداد خانواده و فرهنگ عامه اظهار داشت: رهبر انقلاب فرموده‌اند فرهنگ، ذیل اقتصاد و سیاست نیست بلکه برعکس و همه مردم در موضوع فرهنگ نقش دارند.

معاون زنان رئیس جمهور بیان داشت: رویکرد دولت مردمی، تحول‌گرا و خانواده محور است و دولت حمایتگر تلاش‌های دلسوزان و گروه‌های خلاق و صاحب ایده‌ای است که دل در گرو این آب و خاک داشته و برای اعتلای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

وی افزود: تکانه‌ها و چالش‌های جهانی که اساس خانواده را در کلان و هویت اعضای خانواده را در سطوح خرد و لایه‌های درون هدف گرفته است لزوم حراست و تقویت هسته‌های درونی و ستون‌های قوام‌بخش این نهاد اثر می‌کند.

وی گفت: خانواده‌ای که نماد آرامش و سکینه است و باید اوج مهر، مودت، عشق و رحمت را در خود متجلی سازد نیاز به امنیت ساختار معنویت رفتار و مصونیت دارد تا از درون و برون بالندگی، ایستادگی، پایداری و الهام بخشی را به عنوان نهاد اصیل با پشتوانه تمدنی بی‌نظیر ارائه کند.

معاون زنان رئیس جمهور گفت: حفظ بنیان خانواده و تقویت ارزش‌های آن، ارتقای مهارت‌های فردی و جمعی اعضای خانواده، ارائه راهکارهای ایجاد انسجام میان اعضا و تبیین شیوه‌های پایداری پیوند زوجین همراه با حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی، از اهداف مهم این رویداد کلان است که در یک سال آینده در قالب برنامه‌های متنوع و خلاق در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد فعالین و متخصصین این حوزه با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی در سطوح گوناگون جامعه اجرا خواهدشد.

وی افزود: این رویداد در یک سال آینده دستاوردهایی را در چشم انداز خود دارد که نشاط، سرزندگی و پویایی را از مسیر خانواده به جامعه ایران اسلامی هدیه می‌کند تا بتواند الگوی ارزشمندی و بالندگی خانواده را به جهان عرضه کند.