خروش غیرت زنان اصفهانی در حمایت از فلسطین مظلوم امروز در گلستان شهدای اصفهان زنان، دختران و حتی کودکان جمع شده بودند تا تمام قد در مقابل ظلم و جنایات ولیده فاسد آمریکا بایستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان بی‌دفاعی […]

خروش غیرت زنان اصفهانی در حمایت از فلسطین مظلوم

امروز در گلستان شهدای اصفهان زنان، دختران و حتی کودکان جمع شده بودند تا تمام قد در مقابل ظلم و جنایات ولیده فاسد آمریکا بایستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان بی‌دفاعی که به بیمارستان الشفا غزه پناه برده بودند، امروز زنان غیرتمند اصفهانی با تجمع در گلستان شهدا، خون پاک شهدا را گواه گرفتند که در مقابل هتک حرمت‌ها به مقام زن و کودکشی‌های رژیم صهیونیستی ساکت نخواهند ماند و باید جواب محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی داده شود.

امروز در گلستان شهدای اصفهان زنان، دختران و حتی کودکان جمع شده بودند تا تمام قد و با همه نیرو و توان در مقابل ظلم و جنایات ولیده فاسد آمریکا بایستند؛ آمریکایی که دم از حمایت از حقوق زنان می‌زند اما در مقابل نسل‌کشی و تجاوز به زنان باردار آن هم مقابل چشم خانواده آنان سکوت می‌کند.

کودکان پا بر پرچم منحوس رژیم صهیونیستی می‌گذاشتند اما پرچم فلسطین مظلوم را مهربانانه در دست کوچک خود گرفته بودند؛ زنان و دختران مقتدر و غیور اصفهانی همه و همه خواستار انتقام سخت از رژیم منحوس و جنایتکار اسرائیل بودند.

با وجود ماه رمضان و سختی روزه‌داری، این زنان غیرتمند آمده بودند تا حمایت خود را از فلسطین مظلوم اعلام کنند و از وجود رژیم هتاک، حرمت‌شکن و غاصب صهیونیستی اعلام براعت کنند.

یکی از شرکت‌کنندگان می‌گفت اگر امروز اینجا حضور پیدا نمی‌کردیم، رژیم صهیونیستی به خود این اجازه را می‌داد که این بلا را در ایران نیز رقم بزند.

تجمع‌کنندگان آنقدر در حمایت از مظلومیت فلسطین و پشتیبانی از آن سرشار بودند که حتی چهار بیتی که شب گذشته شاعران در محضر رهبر معظم انقلاب خواندند را به توصیه ایشان برای مردم غزه به عربی ترجمه کرده بودند تا آنها بدانند مردم ایران پشتیبانشان هستند.

امروز کودکان در این تجمع غوغا به پا کردند؛ پا بر پرچم منحوس اسرائیل می‌کوبیدند، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند و حتی نقاشی‌هایشان نشان از حمایت و عشق به فلسطین بود.

دختر کوچکی پرچم فلسطین را در دست گرفته بود و همانطور که شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌داد، پرچم را با عشق و با صلابت و قدرت تکان می‌داد، پرچمی که حتی بزرگ‌تر از قدش بود.

اجرای سرود توسط گروه دختران و خواندن دعای توسل از دیگر برنامه‌های این تجمع در حمایت از زنان فلسطینی بود. زنان و غیور مردان ایرانی همیشه ثابت کرده‌اند که تحت هیچ شرایط زیر بار ظلم نخواهند رفت؛ ظالم رفتنی و حق ماندنی است.