یک مقام امنیتی قطری به آخرین تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای برگزاری امن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در این کشور اشاره کرد و از آموزش ۴۹ هزار نفر در این زمینه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مشرق/الجزیره، یک مقام امنیتی قطری به آخرین تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای برگزاری […]

یک مقام امنیتی قطری به آخرین تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای برگزاری امن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در این کشور اشاره کرد و از آموزش ۴۹ هزار نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مشرق/الجزیره، یک مقام امنیتی قطری به آخرین تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای برگزاری امن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در این کشور اشاره کرد و از آموزش ۴۹ هزار نفر در این زمینه خبر داد

شیخ خلیفه بن حمد آل ثانی فرمانده عملیات امنیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: کمیته عملیات امنیت مسابقات جام جهانی روی رسیدن به اوج آمدگی برای تامین امنیت این مسابقات در سطوح مختلف تاکید دارد. با برگزاری برنامه ها و دوره های آموزشی مختلف به دنبال بالا بردن پتانسیل کادر بشری در جریان این مسابقات هستیم.
فرمانده عملیات تامین امنیت جام جهانی قطر اعلام کرد: این برنامه ها شامل برنامه های آموزشی در زمینه های تامین امنیت ورزشگاهها، ایجاد احساس امنیت، مدیریت تجمعات، حقوق بشر، کمک های اورژانسی و همکاری با تماشاگران می شود و دراجرای این برنامه ها از کارشناسانی از پلیس اروپا و سازمان یوروپل کمک گرفته شده است.
این مقام قطری بیان کرد: در دورره های آموزشی برای تامین امنیت مسابقات جام جهانی ۳۲ هزار نفر از نیروهای امنیت دولتی و ۱۷ هزار نفر از بخش امنیت خصوصی مشارکت داشتند.
وی تاکید کرد: سلامت و امنیت شرکت کنندگان در جام جهانی از تیم ها گرفته تا تماشاگران و گردشگران یکی از اولویت های اساس ما محسوب می شود و بدون شک برگزاری این رویداد جهانی، اوج آمادگی را طلب می کند.