۱۶۰۰ برنامه به مناسبت «هفته بسیج» در اصفهان اجرا می‌شود جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه امسال همزمان با «هفته بسیج»، یک هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه در استان برگزار می شود اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال«بسیج، امید ملت ایران است» می باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

۱۶۰۰ برنامه به مناسبت «هفته بسیج» در اصفهان اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه امسال همزمان با «هفته بسیج»، یک هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه در استان برگزار می شود اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال«بسیج، امید ملت ایران است» می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار مرتضی عمو مهدی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت «هفته بسیج» در ناحیه سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان اذعان کرد: هر یک از روزهای هفته بسیج نامگذاری شده است و متناسب با آن برنامه‌های مختلفی برای تجلیل و تکریم بسیجیان و ارائه فعالیت‌های آنان ارائه خواهد شد.

وی افزود: امسال مهمترین برنامه «هفته بسیج» دیدار رهبر معظم انقلاب با ۱۰ میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور در روز پنجم آذر با عنوان «بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار» است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: رویداد سه روزه «به توان مردم» در حسینه شهدای ناحیه امام صادق(ع) اصفهان، همایش سه هزار نفری بسیجیان، سوگواره سرود غزه با حضور ۴۵ گروه سرود در خمینی شهر، همایش ۹۰۰ نفری «دختران آفتاب» در شاهین شهر، واکسیناسیون ضد انگل در شرق اصفهان از سوی بسیج کشاورزی، مشاوره حقوقی گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان، اجرای برنامه‌های هنری، ورزشی و رزمی ویژه مادران با هدف جهاد فرزندآوری در بهارستان، برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگی، تبلیغی و دستاوردهای بسیج ویژه آحاد مردم در خور و بیابانک و همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج از صدر انقلاب تاکنون در شهر گلپایگان از جمله برنامه‌های روز نخست هفته بسیج با عنوان «بسیج، جهاد، خدمت رسانی و سازندگی» در استان خواهد بود.

وی افتتاح سه مرکز مشاوره در اصفهان، برگزاری طرح «نیم پلاک» به منظور پویش جمع‌آوری اسناد و آثار شهدای بسیج در قالب کنگره شهدای بسیج استان را از مهمترین برنامه‌های روز دوم هفته بسیج با عنوان «بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار» بیان کرد.

عمو مهدی با بیان اینکه سومین روز هفته بسیج با عنوان«بسیج، ولایت، باور انقلابی، تمدن ساز»نامگذاری شده است، اضافه کرد: صبحگاه مشترک و تجمع بزرگ بسیجیان در اردستان، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و اختتامیه جشنواره ستارگان ویژه بسیج جامعه زنان در ناحیه امام صادق(ع)، پویش اهدای خون در شهرستان‌ها، جشنواره فرهنگی ورزشی رهروان حاج قاسم با حضور یکهزار و ۵۰۰ نفر از ورزشکاران در دهاقان، یادواره شهدای سلامت در حسینیه ثارالله خمینی شهر، جشنواره سرود پایداری با موضوع قدس و مقاومت و آزادی در آران و بیدگل، تجلیل از بسیجیان نقش‌آفرین در محلات و مساجد توسط بسیج فرهنگیان از برنامه‌هایی است که در این روز برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه اصفهان، برگزاری جشن‌های نمادین پیاده و خودرویی «رضویون» در پایگاه‌های استان،تجلیل از برگزیدگان قرآنی بسیج در مرکز استان، همایش ۲ هزار نفری اقتدار رزمی‌کاران بسیجی، همایش تخصصی ازدواج آسان با حضور۹۰ زوج جوان در مبارکه، رزمایش عفاف و حجاب بصورت محله‌محور، اجرای جشنواره اخلاق و مرام پهلوانی، همایش هزار نفری آزادی قدس در فریدن، فینال مسابقات گل کوچک استان، برگزاری مراسم آبروی محله و یادواره‌های خانوادگی، نشست تبیینی نقش اقشار در خدمت رسانی به جامعه همراه با ارائه میزهای خدمت از سوی بسیج کارمندی و جشن «لبخند خوبان» با اجرای برنامه‌های جذاب در پارک ساحلی زرین شهر را از برنامه های شاخص روز چهارم هفته بسیج با عنوان «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت» برشمرد.

وی افزود: همایش شکوه اقتدار بسیجیان در سراسر استان،تجلیل از ایثارگران بسیجی جامعه عشایر در سمیرم، همایش بزرگ پیشکسوتان بسیج در فریدونشهر، گردهمایی سراسری میقات صالحین و تبیین عملکرد بسیج در نماز جمعه و پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مردم از جمله برنامه‌های روز پنجم هفته بسیج با عنوان «بسیج، ایمان، بصیرت و انتظار» است.

سردار عمومهدی ادامه داد: همایش بزرگ «نهضت کمک مومنانه» با حمایت صنایع، تجلیل از مادران دارای بیش از سه فرزند در هرند و جشنواره سرود نغمه عشق در مدارس شهرضا نیز از برنامه‌های شاخص روز ششم خواهد بود که بعنوان «بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر» نامگذاری شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه یک بسیجی همواره مصالح مردم را در نظر می‌گیرد، افزود: بسیج بعنوان مجموعه‌ای مردم نهاد بصورت خودجوش برای رفع مشکلات کشور و سپردن ساز و کار اداره کشور به مردم پیشقدم بوده است.

وی افزود: بر اساس منویات رهبران انقلاب، بسیج نماینده و پاره تن مردم، از مردم، با مردم و برای مردم است؛ از این رو وظیفه ما در مجموعه سپاه هدایت، حمایت و نظارت بر بسیجیان است.

گفتنی است، ۲۹ آبان تا پنج آذر هر سال بعنوان «هفته بسیج» نامگذاری شده است.