دانشگاه شریف در اطلاعیه ای از آزادی ۲ دانشجوی دیگر این دانشگاه که در تجمعات بیرون از دانشگاه بازداشت شده بودند، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، ۲ دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده […]

دانشگاه شریف در اطلاعیه ای از آزادی ۲ دانشجوی دیگر این دانشگاه که در تجمعات بیرون از دانشگاه بازداشت شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، ۲ دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده بودند، با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه آزاد شدند.

یک منبع آگاه در دانشگاه شریف روز گذشته (یکشنبه ۱۷ مهرماه ) به ایرنا اعلام کرده بود که مسوولان این دانشگاه پیگیر آزادی تعداد چهار نفر از دانشجویان شریف که در تجمعات غیردانشجویی در تهران و شهرستان‌ ها دستگیر شده اند، هستند.

پیش از این نیز این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که با پیگیری و تلاش مسئولین دانشگاه، ۲۰ دانشجوی دانشگاه شریف که در حاشیه تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، آزاد شده‌اند.