به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران معاون امور زنان رییس جمهور گفت: ٢۶ دستگاه درباره حجاب دست اندرکار هستند و معاونت زنان نقش ستادی و نظارتی دارد. انسیه خزعلی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برنامه معاونت زنان برنامه یا فرهنگ سازی برای حجاب زنان دارد، […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران معاون امور زنان رییس جمهور گفت: ٢۶ دستگاه درباره حجاب دست اندرکار هستند و معاونت زنان نقش ستادی و نظارتی دارد.

انسیه خزعلی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برنامه معاونت زنان برنامه یا فرهنگ سازی برای حجاب زنان دارد، گفت: ما نشست‌هایی را که در ارتباط با مسأله حجاب داشتیم که مسایل مختلف در آن بیان شد و برنامه‌های را که در شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم در آن بسیاری از نظرات تصویب شده است.

وی ادامه داد: ٢۶ دستگاه درباره حجاب دست اندرکار هستند و ما نقش ستادی و نظارتی داریم.

معاون امور زنان رییس جمهور به ارتقای ساختار مشاوران امور زنان در دولت گریزی زد و گفت: این موضوع چند ماه پیش در ستاد خانواده تصویب و سپس به بخش‌های مختلف حقوقی، برنامه و بودجه و اداری استخدامی ارسال شد.

خزعلی ادامه داد: اما دولت در جلسه گذشته توانست رای موافقت را بگیرد و با این اقدام وضعیت مشاوران زنان ارتقا می یابد البته سال ۹۲ پست مدیر مشاوره زنان گرفته شد اما زیر نظر این پست هیچ گونه ساختار و کارشناسی نبود.

وی گفت: اما امروز در حد معاون وزیر یا مدیرکل خواهد بود که این به شرایط دستگاه‌ها بستگی دارد و از نظر ساختار جهش خوبی داشته در شوراهای تصمیم‌گیری باید شرکت داده شوند و همینطور در آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که مصوب می‌شود در هر دستگاه مشاوره زنان هم باید نسبت به آن نظر دهند.