تقویت، تجهیز و گسترش گشت های آگاهی در جغرافیای سرقت خیز رییس پلیس آگاهی فراجا از تقویت، تجهیز و گسترش گشت های آگاهی در جغرافیای سرقت خیز خبر داد و گفت: در شرایط فوق العاده حتما پیش بینی ها و تمهیدات لازم اندیشیده می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این روزها با […]

تقویت، تجهیز و گسترش گشت های آگاهی در جغرافیای سرقت خیز

رییس پلیس آگاهی فراجا از تقویت، تجهیز و گسترش گشت های آگاهی در جغرافیای سرقت خیز خبر داد و گفت: در شرایط فوق العاده حتما پیش بینی ها و تمهیدات لازم اندیشیده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این روزها با افزایش ساعتی نرخ دلار ، تمایل مردم برای تبدیل اندوخته خود از ریال به دلار افزایش یافته است و شاهد جمع کثیری از مردم در مقابل صرافی ها هستیم.

قطعا به تبع حضور مردم در مناطقی که محل اسکان صرافی ها است خطر سرقت به مراتب افزایش می یابد و گاها اخباری در این خصوص به گوش می رسد.

همین مهرماه ماه بود که خبر سرقت ۳۰۰ میلیاردی از یک صرافی واقع در خیابان شریعتی پایتخت تنها در ۱۰ دقیقه در فضای مجازی منتشر شد.

سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا در گفتگو با خبرنگار مادر این خصوص گفت: البته باید اعلام کنم گزارشی از سرقت متنوع و متعدد از صرافی ها به گوش نرسیده است و به طور کلی بحث افزایش نرخ دلار در حیطه کاری ما نمی باشد اما ایجاد امنیت عمومی در بازار از وظایف مهم ما است.

رییس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم ما تقویت، تجهیز و گسترش گشت های آگاهی در سطح شهر و جغرافیایی است که احتمال سرقت در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه این جغرافیا در زمان های مختلف متغیر است مطرح کرد: بحث پیشگیری در اماکن های خاص به صورت ثابت یا متغیر در سطح جامعه همواره در حال انجام و از جمله وظایف خاص ما است.

سردار قنبری ادامه داد: اما در شرایط فوق العاده حتما پیش بینی ها و تمهیدات لازم اندیشیده می شود و دقیقا در رصد ویژه ما قرار دارد.