اجرای پروژه‌های کلان سرمایه‌گذاری در شهرهای کردستان ضرورت است استاندار کردستان از شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها خواست تا به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری به صورت جدی توجه کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا یکشنبه شب در دیدار با منتخب نمایندگان شوراهای استان کردستان در سنندج اظهار […]

اجرای پروژه‌های کلان سرمایه‌گذاری در شهرهای کردستان ضرورت است

استاندار کردستان از شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها خواست تا به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری به صورت جدی توجه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا یکشنبه شب در دیدار با منتخب نمایندگان شوراهای استان کردستان در سنندج اظهار کرد: شوراها منتخب مردم هستند و باید همه تلاش خود را معطوف به خدمتگذاری به مردم، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها در شهرها کنند.

وی افزود: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را تنها با اجرایی شدن طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان‌ها محقق خواهد شد و کمک‌های دولتی به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی نیازهای روز افزون شهرها در حوزه عمران شهری باشد.

استاندار کردستان تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته از شهرداران و شوراهای استان درخواست کردیم با جمع بندی نظرات و ایده‌های خود برای سرمایه‌گذاری در حوزه عمران شهری طرحی ارائه دهند که هنوز برخی شهرستان‌ها در این رابطه به جمع بندی نرسیده‌اند.

زارعی کوشا افزود: در شهرهای ما انبوه جوانان جویای کار وجود دارند و جذب بدون ضابطه و بکارگیری هر نیرویی می‌تواند به سرمایه اجتماعی آسیب وارد کند.