انتقال حساب فروش محصولات پتروشیمی به بانک ملی کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پس از پیگیری های مداوم برای انتقال حساب پتروشیمی کردستان و پیگیری های استاندار، بخش قابل توجهی از ‌حساب ناشی از فروش محصولات بانکی این شرکت، به بانک ملی در استان انتقال یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]


انتقال حساب فروش محصولات پتروشیمی به بانک ملی کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پس از پیگیری های مداوم برای انتقال حساب پتروشیمی کردستان و پیگیری های استاندار، بخش قابل توجهی از ‌حساب ناشی از فروش محصولات بانکی این شرکت، به بانک ملی در استان انتقال یافت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی گفت: بر اساس مصوبه شورای معادن استان کردستان در سال گذشته، استاندار کردستان به طور جد پیگیر انتقال گردش مالی واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و معدنی مستقر در استان بود که بالاخره پتروشیمی کردستان حساب فروش محصولات خود را به بانک ملی منتقل کرد.
وی اظهار کرد: در جلسات متعددی هم چون شورای معادن و شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد که ارائه خدمات به واحدهای تولیدی منوط به وجود گردش حساب مالی آنها در بانک های استان است و در نتیجه تعدادی از واحد‌های معدنی و صنعتی حساب های خود را منتقل کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: اتفاقی که در سال های گذشته مغفول مانده بود با تلاش و پیگیری استاندار به ثمر نشست و بی شک وجود گردش مالی واحدی نظیر پتروشیمی می تواند تاثیر بسزایی در رونق مالی بانک ها و پرداخت تسهیلات بیشتر به متقاضیان داشته باشد.

خلیقی ادامه داد: با توجه به اینکه هر واحد تولیدی که در استان مستقر می شود از امکانات و خدماتی بهره مند خواهد شد لذا باید نفع اقتصادی هم برای این منطقه داشته باشد.
وی یادآور شد: تا پایان شهریور به واحدهای تولیدی بزرگی هم چون پتروشیمی کردستان مهلت داده شد تا اقدام به انتقال حساب های بانکی خود کنند که این مهم تحقق پیدا کرد.

کویستان عبدالحکیمی