طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین با عنوان «لبیک یا زینب(س)» در کردستان آغاز شد شهسواری گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین طرح لبیک با عنوان «لبیک یازینب(س)» ویژه بانوان در کردستان آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ئالا شهسواری مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات […]

طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین با عنوان «لبیک یا زینب(س)» در کردستان آغاز شد

شهسواری گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین طرح لبیک با عنوان «لبیک یازینب(س)» ویژه بانوان در کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ئالا شهسواری مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به خبرنگاران رسانه های جمعی استان اظهار کرد: به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین با عنوان «لبیک یا زینب(» در کردستان آغاز شد و مورد استقبال بانوان قرار گرفت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح لبیک بانوان فرهیخته، ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان، بسیج جامعه زنان مبلغات، حوزه های علمیه، امور بانوان استانداری، هیات اندیشه ورز قرآنی و سایر بانوان استان در این طرح مشارکت خواهند کرد.
وی با اشاره به تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای بهتر این طرح در استان بیان کرد: در این جلسه امور بانوان استانداری و نمایندگان بانوان ادارات حضور داشتند و آمادگی خود را برای شرکت در این طرح اعلام کردند.

شهسواری بیان کرد: این طرح به منظور همراهی لبیک به مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) نسبت به فرمان جهاد تبیین اجرا می شود و بانوانی برای مشارکت در این طرح با ارسال عبارت «لبیک یا زینب سلام الله علیها» به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ در اجرای این طرح همراه خواهند شد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه برای مشارکت بانوان از ظرفت فضای مجازی و امور بانوان ادارات استان بهره گرفته شده است، اضافه کرد: تاکنون عزم جهادی بانوان برای مشارکت این طرح قابل تحسین بوده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان