رسالت امورحقوقی، دفاع از بیت المال و جلوگیری از تضییع اموال عمومی به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی منطقه ۷ شهرداری اصفهان، طی مراسمی با حضور علی اصغر شاطوری مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان، سید مهرداد برگ گل رئیس اداره رسیدگی به دعاوی اداره کل حقوقی شهرداری اصفهان و […]

رسالت امورحقوقی، دفاع از بیت المال و جلوگیری از تضییع اموال عمومی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی منطقه ۷ شهرداری اصفهان، طی مراسمی با حضور علی اصغر شاطوری مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان، سید مهرداد برگ گل رئیس اداره رسیدگی به دعاوی اداره کل حقوقی شهرداری اصفهان و روسای ادارات این منطقه، مسئول جدید امور حقوقی منطقه معارفه شد.

علی اصغر شاطوری اظهار داشت: اداره کل حقوقی شهرداری اصفهان یکی از کلیدی ترین مجموعه های مدیریت شهری است که به صورت شبانه روزی برای حفظ حقوق مجموعه تلاش می کنند.
وی افزود: رسالت این اداره کل در دفاع از بیت المال و جلوگیری از تضییع اموال عمومی است و این تغییرات امید تحقق هر چه بهتر این رسالت می باشد.

شاطوری خاطر نشان کرد: حقوقی شهرداری می تواند با پیش بینی بموقع و کارشناسانه از ایجاد و افزایش پرونده های جدید خودداری به عمل آورده و با دقت در جهت حل مشکلات و مسائل شهروندی گام بردارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان بیان داشت: یکی از پایه های مهم تصمیم گیری در هر مجموعه بهره مندی از نیروهای متخصص حقوقی برای صیانت از حقوق آن مجموعه است.

در پایان مراسم، محسن حاتم پور به عنوان مسئول جدید امورحقوقی منطقه معارفه و از زحمات آرش آقاعلی تقدیر بعمل آمد.