با وجود برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران، این سپاهان است که سرنوشت قهرمانی را تعیین خواهد کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر ایران، پرسپولیس مقابل استقلال با یک گل پیروز شد و به صدر جدول رفت اما هنوز برای قهرمانی باید به نتایج طلایی‌پوشان […]

با وجود برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران، این سپاهان است که سرنوشت قهرمانی را تعیین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر ایران، پرسپولیس مقابل استقلال با یک گل پیروز شد و به صدر جدول رفت اما هنوز برای قهرمانی باید به نتایج طلایی‌پوشان اصفهان نگاه کند.

پرسپولیس در حالی ۵۷ امتیازی شده که حتی هم‌امتیاز شدن با سپاهان هم دردی از آن‌ها دوا نخواهد کرد، چرا که شاگردان ژوزه مورایس در مجموع دو بازی رفت و برگشت برنده دیدار با سرخ‌پوشان تهرانی بوده‌اند.

با این حال سپاهان هم با وجود این که با تیم‌های پایین و ته‌جدولی ملوان، نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان مصاف می‌دهد، نباید از قهرمانی مطمئن باشد و برای قهرمانی ۱۲ امتیاز کامل می‌خواهد.

نباید فراموش کرد که در این ۴ بازی در دور رفت سپاهان ۲ برد، یک تساوی و یک باخت داشته و رقبای آتی را نمی‌توان دستکم گرفت. سپاهان در بازی رفت مقابل ملوان به تساوی بدون‌گل رسید و مقابل پیکان با یک گل شکست خورد، در حالی که نفت مسجدسلیمان و مس کرمان را شکست داد.

۴ بازی سرنوشت‌ساز برای سپاهان در پیش است و پرسپولیس هم به دقت این بازی‌ها را زیر نظر خواهد گرفت.