تداوم حمایت‌های معنوی -سیاسی ایران از ملت و مقاومت فلسطین وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر تداوم حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین امیرعبداللهیان وزیرامور خارجه کشورمان در این گفتگو با اشاره به […]

تداوم حمایت‌های معنوی -سیاسی ایران از ملت و مقاومت فلسطین

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر تداوم حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین امیرعبداللهیان وزیرامور خارجه کشورمان در این گفتگو با اشاره به اختصاص ویژه سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید فطر به مساله مهم فلسطین، بر تداوم حمایت‌های معنوی -سیاسی جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این گفتگو ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر به دولت و ملت ایران، سلام‌های گرم خود را به مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشورمان، ابلاغ کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس، بر عزم جدی گروه‌ها و ملت فلسطین برای تداوم مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

اسماعیل هنیه همچنین با استقبال از توافق اخیر جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، این توافق را به نفع دوکشور و کل منطقه خواند و افزود: البته رژیم صهیونیستی از این توافق ناخرسند است