امام خمینی (ره) با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد پانزده خرداد در عین حالی که مصیبت بود، لکن مبارک بود برای ملت، که منتهی شد به یک امر بزرگی و آن استقلال کشور و آزادی برای ایران عزیزمان بود. به گزارش خبرنگار […]

امام خمینی (ره) با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد

پانزده خرداد در عین حالی که مصیبت بود، لکن مبارک بود برای ملت، که منتهی شد به یک امر بزرگی و آن استقلال کشور و آزادی برای ایران عزیزمان بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛متن پیام ایشان به شرح ذیل است:


تصویر تو را چو خاک در قاب گرفت
آئینه شکست و گریه بر آب گرفت
ای هم نفسم نماز آیات بخوان!
خورشید به گل نشست و مهتاب گرفت

سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او، در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

اینجانب ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد، سی وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به ملت غیور ایران اسلامی و خانواده های معظم ومعزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تسلیت عرض می کنم وامیدوارم بتوانیم پاسدار آرمانهای والای امام راحل و خون پاک شهدای والامقام باشیم و برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی: رئیس کل گروه شرکتهای ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران ورزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان