جانشین فرمانده انتظامی استان، با اشاره به تربیت نیروهای انقلابی در مراکز آموزش درجه داری فراجا ، روحیه جهادی را مؤلفه اصلی پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار “محمدرضا هاشمی فر” در حاشیه برگزاری جشن دانش آموختگی گردان […]

جانشین فرمانده انتظامی استان، با اشاره به تربیت نیروهای انقلابی در مراکز آموزش درجه داری فراجا ، روحیه جهادی را مؤلفه اصلی پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار “محمدرضا هاشمی فر” در حاشیه برگزاری جشن دانش آموختگی گردان عملیات ویژه مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان گفت: اهتمام مربیان ومدرسان مراکز آموزش فراجا، تربیت نیروهای انقلابی است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مبنی بر اینکه پلیس باید اقتدار و مهربانی را توامان با هم داشته باشد افزود: امروز مردم عزیز ما این دو ویژگی را به وضوح در پلیس کشور مشاهده می کنند آنجا که هم مقتدرانه با مجرمان و گردنکشان مقابله کرده و آنها را به زانو در می آورد و در جایی دیگر به مردم سیل زده و آسیب دیده و کم برخوردار کمک می کند.
جانشین فرمانده اننتظامی استان اصفهان مؤلفه اصلی پلیس در تراز انقلاب اسلامی را، داشتن روحیه جهادی دانست و اظهار داشت: تمام دانش آموختگان مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا که امروز در بخش های صفی و ستادی فراجا در سراسر کشور تقسیم و مشغول به خدمت خواهند شد همگی دارای روحیه جهادی هستند و ان شاء الله منشاء خیر و برکت برای مردم خواهند بود.
ارائه آموزش های ویژه به استخدامی های جدید فراجا
سردار” ابوالقاسم فدایی” ، فرمانده مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا هم در حاشیه این مراسم گفت: این درجه داران پس از گذراندن شش ماه دوره عمومی و شش ماه دوره تخصصی با درجه گروهبان یکم دانش آموخته و به صف دلاورمردان فرماندهی انتظامی کشور می پیوندند.
این مقام انتظامی تربیت و آموزش را اولویت مراکز آموزشی فراجا عنوان کرد و افزود: این دانش آموختگان به دلیل ارتباط مستقیم با شهروندان آموزش های ویژه ای دیده اند.