کشاورزی یک فعالیت اقتصاد محور شده است اسکندری گفت: اقتصادی شدن فعالیت های بخش کشاورزی به ویژه دامپروری در استان نیاز بیش از پیش این بخش را به دامپزشکان به یک ضرورت تبدیل کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه، جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان […]

کشاورزی یک فعالیت اقتصاد محور شده است

اسکندری گفت: اقتصادی شدن فعالیت های بخش کشاورزی به ویژه دامپروری در استان نیاز بیش از پیش این بخش را به دامپزشکان به یک ضرورت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه، جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان کردستان با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان، مدیر کل دامپزشکی، ریس سازمان دامپزشکی استان،  معاونین، مدیران و کارشناسان دامپزشکی استان برگزار شد.

اسکندری تاکید کرد: جدای از این که نظارت های دامپزشکی به بحث سلامت مردم و جامعه ارتباط دارد به نحوی هم اقتصاد استان در بخش دامپروری را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: کم کاری و عدم نظارت در این بخش به اقتصاد دامپروری استان لطمه خواهد زد.

اسکندری بر تعامل بسیار خوب اداره کل دامپزشکی با مجموعه جهاد کشاورزی تاکید کرد و افزود: این تعامل باید بیش از پیش افزایش یابد و در جهت توسعه و گسترش فعالیتهای اقتصادی بخش کشاورزی مثمر ثمر واقع شود.