تعمیرات اساسی ۱۳ پارکینگ مسقف شهرداری اصفهان انجام می‌شود مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان گفت: تعمیرات اساسی ۱۳ پارکینگ‌ در مناطق یک، سه، پنج، شش و ۱۰ این کلانشهر در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال انجام می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسعود توکلی‌پور با اشاره به انجام […]

تعمیرات اساسی ۱۳ پارکینگ مسقف شهرداری اصفهان انجام می‌شود

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان گفت: تعمیرات اساسی ۱۳ پارکینگ‌ در مناطق یک، سه، پنج، شش و ۱۰ این کلانشهر در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسعود توکلی‌پور با اشاره به انجام عملیات نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌های شهر اصفهان توسط مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: این مدیریت ضمن نظارت بر حسن انجام نگهداری پیشگیرانه و انجام تعمیرات جزئی، اقدام به شناسایی، اجرا و نظارت بر تعمیرات اساسی مورد نیاز تحت عنوان پروژه تعمیرات ۱۳ باب از پارکینگ‌های شهرداری کرده است.

وی افزود: این اقدام مهم به‌منظور راه‌اندازی و آماده به‌کار کردن تجهیزات پارکینگ‌ها برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و سطح ایمنی این مکان‌ها در راستای بهبود رضایت‌مندی شهروندان انجام می‌شود.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف پروژه تعمیرات ۱۳ پارکینگ شهرداری این کلانشهر تصریح کرد: آماده به‌کار بودن و افزایش بهره‌وری کمی و کیفی در پارکینگ‌های شهرداری، افزایش سطح ایمنی آن‌ها، یکپارچگی در انجام تعمیرات و حفظ کیفیت تعمیرات، کاهش هزینه‌ها با فرایند نظارت بر تعمیرات، حفظ و احیای دوباره دارایی‌های فیزیکی شهرداری اصفهان و جلوگیری از فرسودگی و اضمحلال این سرمایه‌ها، همچنین افزایش طول عمر مفید تجهیزات از جمله این اهداف است.

وی گفت: انجام تعمیرات تخصصی در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال شامل رفع نشتی، ترمیم و شوره‌زدایی، رنگ‌آمیزی، اصلاح سیستم روشنایی و تعمیرات سیستم تهویه هوا است، البته منافع این پروژه متعلق به عموم شهروندان است.

توکلی‌پور با اشاره به محل پروژه تعمیرات ۱۳ پارکینگ شهرداری تصریح کرد: پروژه تعمیرات اساسی در پارکینگ‌های مناطق یک، سه، پنج، شش و ۱۰ شهر اصفهان در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعمیرات این پارکینگ‌ها اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تیرماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد و مدت پیمان آن‌ها چهار ماه است ادامه داد: پیشرفت این پروژه تاکنون ۵۰ درصد است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی تعمیرات توسط پیمانکار واجد شرایط و تحت نظارت مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری انجام می‌شود، گفت: همزمانی و همپوشانی فعالیت‌ها و گستردگی و پراکندگی در تمام پارکینگ‌های مناطق شهر اصفهان از ویژگی‌های این پروژه است، همچنین ۲۵ میلیارد ریال برای انجام این پروژه در نظر گرفته شده است.