دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان گفت: دو کانون تخصصی خدمت رضوی، با برپایی موکب‌هایی خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد که در مرز مهران و کربلای معلی مستقر خواهند شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مصطفی حجه فروش در خصوص برپایی جلسات ماهیانه مسئولان کانون‌های محلی خدمت رضوی اظهار کرد: در حال […]

دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان گفت: دو کانون تخصصی خدمت رضوی، با برپایی موکب‌هایی خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد که در مرز مهران و کربلای معلی مستقر خواهند شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مصطفی حجه فروش در خصوص برپایی جلسات ماهیانه مسئولان کانون‌های محلی خدمت رضوی اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ کانون خدمت رضوی در محلات مختلف اصفهان و ۸۰ کانون در شهرستان‌ها فعال هستند که برای هماهنگی امور و خدمات به صورت ماهیانه جلساتی با مسئولان کانون‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: در جلسه اخیر، تصمیماتی در خصوص رویدادهای دهه ولایت گرفته شد که از جمله آن برپایی کرسی‌های خدمت رضوی در کانون‌های محلی است.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان گفت: همچنین در خصوص خدماتی که در پیاده روی اربعین به زائران بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه خواهد شد تصمیماتی گرفته شد.
وی ادامه داد: دو کانون تخصصی ما با برپایی موکب‌هایی خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد که در مرز مهران و کربلای معلی مستقر خواهند شد.
حجه فروش اظهار کرد: زائران حسینی با حضور در این دو موکب با نوشیدنی‌های خنک و وعده‌های غذایی پذیرایی می‌شوند.
وی بیان کرد: موکب حضرت زهرا (س) ۱۰ روز در کربلا برپا خواهد بود که خدماتی با کمک خادم یاران رضوی به زائران ارائه خواهد کرد و در این ۱۰ روز، چندین هزار نفر اطعام خواهند شد.