جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز با مجوز کلانتری محل معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در جمع […]

جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز با مجوز کلانتری محل

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در جمع رسانه های استان اظهار داشت: با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت در ایام تعطیلات سال نو  و به منظور ارتقاء امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان طرح های ویژه  انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.


 وی افزود:در همین راستا، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال نو از محدوده زمانی ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ می بایست با تاییدیه کلانتری و مراکز انتظامی محل باشد در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

این مقام انتظامی بر رعایت هشدارها و توصیه های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکید کرد و گفت: بسیاری از سرقت ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می افتد.
معاون  فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان  با اشاره به اینکه ایام نوروز و خالی بودن منازل به دلیل دید و بازدید های مردم فرصت را برای سارقان در جهت اعمال مجرمانه فراهم می کند از مردم خواست:در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.