سفر رئیس جمهور برکات زیادی برای کردستان داشت نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سفر رئیس جمهور خیر و برکت زیادی برای استان داشت به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در سخنرانی خطبه های نماز عید سعید قربان در حسینیه مقدسه سنندج  از همه دستگاه […]

سفر رئیس جمهور برکات زیادی برای کردستان داشت

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سفر رئیس جمهور خیر و برکت زیادی برای استان داشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در سخنرانی خطبه های نماز عید سعید قربان در حسینیه مقدسه سنندج  از همه دستگاه های نظامی و امنیتی برای برقراری امنیت و آرامش سفر ریاست جمهوری تقدیر کرد و افزود: تلاش های دستگاه های اجرایی نیز برای برپایی برنامه های سفر قابل تقدیر است.

وی افزود: این سفر خیر و برکت زیادی برای مردم استان داشته است و تحرکات و اقدامات رئیس جمهور برای همه ما قابل مشاهده است و وضعیت اجرایی کشور با دوره قبل قابل قیاس نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: منش متواضعانه، مردمی بودن، پرتلاش بودن و دغدغه مند بودن از جمله ویژگی های آیت الله رئیسی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: دستاوردهای سفر رئیس جمهور به کردستان قابل توجه بود و در حوزه راه، حق آبه سدها، سرمایه گذاری در حوزه تولید و تسهیل امور اقتصادی و زیربنایی در استان مصوبات قابل توجهی داشتیم.

وی افزود: بعضی از مسائل همچون آب تا پایان امسال و برخی مسائل همچون راه آهن سنندج، توسعه فرودگاه سنندج، فرودگاه سقز و دیگر طرح های زیربنایی تا تیرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی همچنین از خبرنگاران استان کردستان برای پوشش مناسب برنامه های سفر ریاست جمهوری تقدیر کرد.

وی افزود: امیدآفرینی، وحدت و آرامش بخشی از جمله مواردی است که جامعه ما بسیار به آن نیازمند است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: از تنش در جامعه باید جلوگیری شود و خوب نیست مؤمن خودش یک طرف قضیه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: وضع حجاب و عفاف دچار مشکل است اما باید بدانیم که انسان های بدحجاب، انسان های بی دین نیستند.

وی افزود: با هنجارشکنان باید برخورد شود اما باید با کار فرهنگی زمینه را برای افزایش شاخص های حجاب و عفاف در جامعه فراهم کنیم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان