مردم با بازدید از جشنواره «به توان مردم» از خدمات بسیج مطلع می‌شوند نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مردم ما باید از جشنواره و نمایشگاه «به توان مردم» بازدید کنند تا از خدماتی که بسیجیان عزیز به آنها ارائه کرده‌اند، مطلع شوند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی […]

مردم با بازدید از جشنواره «به توان مردم» از خدمات بسیج مطلع می‌شوند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مردم ما باید از جشنواره و نمایشگاه «به توان مردم» بازدید کنند تا از خدماتی که بسیجیان عزیز به آنها ارائه کرده‌اند، مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی صبح امروز در حاشیه جشنواره «به توان مردم» که در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برگزار شده، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: جشنواره «به توان مردم»، ذره‌ای از خدمات بسیجیان عزیز استان اصفهان محسوب می‌شود که به نمایش گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان درباره این نمایشگاه افزود: سطح کیفی غرفه‌ها خیلی خوب بود و پایگاه‌ها در حد وسع خود خدمات ارائه شده به مردم را به نمایش گذاشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما باید از این جشنواره و نمایشگاه بازدید کنند تا از خدماتی که بسیجیان عزیز به آنها ارائه کرده‌اند، مطلع شوند.