صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در کردستان راه‌اندازی شد رئیس گروه دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تاسیس و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه گردشگری با هدف حمایت و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ تیمور خالدی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی و تعیین شرایط […]

صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در کردستان راه‌اندازی شد

رئیس گروه دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تاسیس و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه گردشگری با هدف حمایت و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ تیمور خالدی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی و تعیین شرایط و شیوه تاسیس و راه‌اندازی این صندوق با حضور مدیران و نمایندگان دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری کردستان برگزار شد، گفت: فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری کردستان طی سال‌های اخیر توانسته‌اند با خدمات‌دهی مناسب نقشی محوری در جذب و ماندگاری گردشگران و توسعه این صنعت در استان داشته باشند.

رئیس گروه دفاتر گردشگری کردستان اظهار کرد: در این راستا و به‌منظور حمایت و پشتیبانی از فعالان این حوزه از جمله: مدیران، مالکان، کارکنان، شاغلان، فعالان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مرتبط با صنعت گردشگری و هتلداری، صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در استان تاسیس شد.

او با اشاره به اینکه شیوه عضویت و بهره‌مندی از مزایای این صندوق برای فعالان گردشگری استان اطلاع‌رسانی خواهد شد عنوان کرد:امیدواریم با هم‌گرایی و هم‌‎دلی مابین متولیان بخش دولتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بتوانیم در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و تحکیم زنجیره گردشگری در کردستان گام‌های مثبتی برداریم.

خالدی یادآور شد: با برگزاری انتخابات صندوق قرض‌الحسنه گردشگری کردستان، مختار رحیمی به عنوان مدیرعامل و نسرین ایرانی، پرستو فاتحی، ندا کاوه و پیام رضابخش به‌عنوان اعضای هیات مدیره و مسئولان اجرایی و راه‌اندازی صندوق برای مدت دو سال آینده معرفی شدند.