چشم و چراغ» مادران روانه آنتن رادیو جوان می‌شود شبکه‌های رادیویی به مناسبت روز مادر ویژه‌برنامه‌هایی را برای این روز درنظر گرفتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ویژه برنامه «چشم و چراغ» رادیو جوان به مناسبت روز مادر پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۶ تا ۱۷ با گویندگی صاحبه عظیمی روانه آنتن شبکه می‌شود. […]

چشم و چراغ» مادران روانه آنتن رادیو جوان می‌شود

شبکه‌های رادیویی به مناسبت روز مادر ویژه‌برنامه‌هایی را برای این روز درنظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ویژه برنامه «چشم و چراغ» رادیو جوان به مناسبت روز مادر پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۶ تا ۱۷ با گویندگی صاحبه عظیمی روانه آنتن شبکه می‌شود. این ویژه برنامه قرار است درباره زیباترین تجربه حس مادری از نظر مردم صحبت کند. بخش تهیه‌کنندگی برنامه با الهه سلحشور و گزارشگری برنامه را محمد گراوند انجام می‌دهد.

«قهرمان من» همراه مادران ایران زمین در رادیو ورزش

ویژه برنامه «قهرمان من» همزمان با ولادت بانوی اسلام حضرت فاطمه سلام الله و روز زن روانه آنتن شبکه رادیو ورزش می‌شود. این ویژه برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله «به نام مادر» درباره مادران شهدا، «مادرانه» که به نقش حمایتی و حضور مادران ورزشکار در کنار فرزندان خود در رقابت‌های ورزشی می‌پردازد، همراه است.

همچنین ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه سلام الله، حضور بانوان ورزشکار به همراه مادران در استودیو، اجرای نمایش، پخش ترانه و اجرای موسیقی زنده از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه به شمار می‌رود.

«قهرمان من» روز جمعه ۲۳ دی ماه از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۸۰ دقیقه با تهیه کنندگی سحر مستدام، گویندگی لاله جلال آبادی و بتول مرادی، نویسندگی عادله گلستانی و سمیرا جعفری، بازیگری مریم باقری و آیتم‌سازی پریسا پیرهادی، فاطمه السادات شاه حسینی و معصومه کیانی روانه آنتن رادیو ورزش می‌شود.

«صبح جمعه با شما» رادیو ایران با طعم عیدانه

برنامه «صبح جمعه با شما» جمعه ۲۳ دی، همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) به صورت ویژه و عیدانه تقدیم می‌شود. با توجه به تقارن پخش این برنامه و میلاد پر برکت بانوی هردو سرا، بیشتر نمایش‌ها حول محور روز مادر تولید شده و حتی در بخش نمایش مشاعره برنامه هنرمندان خارج از نقش هایشان به شعرخوانی درباره مادر میپردازند.

برنامه «صبح جمعه با شما» جمعه‌ها به تهیه کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان جمعه‌ها ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

بررگداشت مقام «مادر» در «جوانه ها» رادیو فرهنگ

مجله «جوانه ها» که با اجرای نوجوانان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود، چهار‌شنبه ٢١ دی ماه در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها گرامیداشت روز مادر با موضوع نقش مادران در بینش نوجوانان روی آنتن رفت. «جوانه ها» را به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج رادیو فرهنگ رفت.

«اشراق»، ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

شبکه رادیویی قرآن، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، ویژه برنامه‌ای را با موضوع بررسی ویژگی‌های زنانِ شاخص در قرآن کریم تدارک دیده است؛ که تقدیم شنوندگان می‌کند. این برنامه روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۲۱:۱۰ پخش می‌شود. این ویژه برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن به تهیه کنندگی سمیه خراج، اجرای کتایون درویشی، روایتگری آدینه الهیاری، کارشناسی دکتر زهرا عباسی و گزارشگری طاهره شاهچراغ می‌باشد که با موضوع بررسی ویژگی‌های زنانِ شاخص در قرآن کریم به روی آنتن خواهد رفت.

«بخوان به نام پروانه» رادیو نمایش برای مادری که مادری کرد

ویژه برنامه «بخوان به نام پروانه» روز جمعه ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح با گویندگی مهرناز شعبانی روانه آنتن رادیو نمایش می‌شود. در این ویژه برنامه به روز مادر و ویژگی‌هایی حضرت فاطمه (س) که ویژگی برجسته‌ای برای مادری کردن داشتند، پرداخته می‌شود.