به جمع‌بندی خوبی برای ساماندهی ارز رسیدیم قالیباف گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس درباره مسائل ارزی، به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم و ان‌شاءالله با هماهنگی شکل گرفته و اقدامات و حرکت‌های دولت بر این مشکل فائق خواهیم آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر […]

به جمع‌بندی خوبی برای ساماندهی ارز رسیدیم

قالیباف گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس درباره مسائل ارزی، به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم و ان‌شاءالله با هماهنگی شکل گرفته و اقدامات و حرکت‌های دولت بر این مشکل فائق خواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس دقایقی قبل آغاز شد.

قرار است در جلسه امروز مجلس، گزارش شور دوم کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کشور در دستور کار قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح تا این لحظه، مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت و به جمع‌بندی‌های خوبی در این جلسه رسیدیم. ان‌شاءالله با هماهنگی شکل گرفته و اقدامات و حرکت‌های دولت بر این مشکل فائق خواهیم آمد.