فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اصفهان تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت […]

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم بویژه محرومین و مستضعفان افزوده اند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، رجائی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، وکارمندان خدوم و متعهد بویژه کارمندان و کارگزاران دولت درشهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای تحقق آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای والامقام از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان