آغاز پروژه تعریض و ساماندهی ورودی بزرگراه معلم مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: پروژه تعریض و ساماندهی ورودی بزرگراه معلم در انتهای خیابان کاوه با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال، همراه با بیش از سه هرا و ۳۰۰ متر خاک‌برداری و ۲۲۰ متر تخریب مسیر در حال اجرا است. به گزارش پایگاه خبری […]

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: پروژه تعریض و ساماندهی ورودی بزرگراه معلم در انتهای خیابان کاوه با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال، همراه با بیش از سه هرا و ۳۰۰ متر خاک‌برداری و ۲۲۰ متر تخریب مسیر در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان؛ مهدی سلطان‌آقایی در این باره اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تعریض و ساماندهی ورودی بزرگراه معلم در انتهای خیابان کاوه آغاز شده است.

وی افزود: پروژه تعریض و ساماندهی مسیر خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به سمت بزرگراه معلم از بهمن سال جاری آغاز شده است و تا پایان شهریور سال آینده ادامه دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به دستور شهردار اصفهان درباره اجرای سریع این پروژه تاکید کرد: محور خروجی شهر اصفهان به سمت تهران یکی از محورهای پرتردد شهری بوده و به‌عنوان محل تلاقی خیابان فرزانگان و خیابان کاوه از منظر ترافیکی و عمرانی حائز اهمیت است.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه این پروژه ۶ ماهه با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال و با طرح ترافیکی موقت در حال اجراست، گفت: این پروژه تحت نظارت شهرداری این منطقه و توسط معاونت عمران شهرداری به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این پروژه بیش از سه هزار و ۳۰۰ متر خاکبرداری و ۲۲۰ متر تخریب مسیر وجود دارد، ادامه داد: در طول اجرای پروژه بیش از پنج هزار متر مکعب زیرسازی صورت خواهد گرفت و با هدف ایمن‌سازی مسیر با دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی ویژه نیوجرسی، اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح مساحتی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع معادل ۷۰۰ تن اجرای آسفالت انجام خواهد شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به محدوده اجرای این پروژه عمرانی گفت: با توجه به تأثیر این پروژه در تردد محور فرزانگان که محل استقرار باغ فدک به‌عنوان تنها کمپ گردشگری شهر اصفهان و خروجی خیابان کاوه به‌سمت شمال کشور است، امیدواریم با تسریع در اجرای این عملیات، شاهد ارتقای ایمنی و ارائه بهتر خدمات به شهروندان و مسافران باشیم