۱۱ طرح گاز رسانی در سقز افتتاح شد/کردستان باید به جایگاه واقعی تاریخ و تمدن خود برسد استاندار کردستان:در آیین افتتاح۱۱ طرح گاز رسانی در روستای «کاکه‌سیاب» بخش زیویه شهرستان سقز اظهار کرد: کردستان باید به جایگاه واقعی تاریخ و تمدن خود برسد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ استاندار کردستان شامگاه […]

۱۱ طرح گاز رسانی در سقز افتتاح شد/کردستان باید به جایگاه واقعی تاریخ و تمدن خود برسد

استاندار کردستان:در آیین افتتاح۱۱ طرح گاز رسانی در روستای «کاکه‌سیاب» بخش زیویه شهرستان سقز اظهار کرد: کردستان باید به جایگاه واقعی تاریخ و تمدن خود برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ استاندار کردستان شامگاه روز چهارشنبه در آیین افتتاح۱۱ طرح گاز رسانی در روستای «کاکه‌سیاب» بخش زیویه شهرستان سقز با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای صفر مرزی کردستان نشان از توجه نظام و دولت به مردم این دیار است و نگاه دولت نیز به کردستان ویژه است، گفت: کردستان باید به جایگاه واقعی تاریخ و تمدن خود برسد، وبرلزوم تلاش در جهت ارتقای شاخص های مختلف توسعه در این استان تاکید کرد.

زارعی کوشا به آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی به ۲۰۰ روستای کردستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: قرار است این طرح مهم توسط سپاه با ۵۲۷ میلیارد تومان اعتبار، به بهره برداری برسد.

وی افزود: امسال ۱۸۱ کیلومتر راه روستایی آسفالت شد که سهم سقز از این رقم، ۳۵ کیلومتر معادل ۱۰ سال گذشته بود.

گازرسانی به روستاهای اسحاق آباد، شیپانجو، سیف‌طاله، کاومله و گازرسانی به دو واحد مرغداری و گلخانه ای، از جمله این طرح‌های شهرستان سقز در سفر استاندار بود که با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال، جهت بهره برداری از این ۱۱طرح گازرسانی در شهرستان سقز هزینه شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان