مردم ولایت‌مدار و غیور گلپایگان،با حضور با شکوه خود در یک راهپیمایی حماسی ، ضمن محکومیت اقدامات اقدامات نابخردانه آشوبگران و فریب خوردگان داخلی در شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب،صف خود را از ضد انقلاب و فتنه گران جدا کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بسیج،روز […]

مردم ولایت‌مدار و غیور گلپایگان،با حضور با شکوه خود در یک راهپیمایی حماسی ، ضمن محکومیت اقدامات اقدامات نابخردانه آشوبگران و فریب خوردگان داخلی در شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب،صف خود را از ضد انقلاب و فتنه گران جدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بسیج،روز گذشته در شهرستان گلپایگان،عده‌‌ محدودی فریب خورده داخلی و ضد انقلاب ،به بهانه اعتراض به مسائل اقتصادی، شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و محتوای رسانه ای برای شبکه های ضد انقلاب فراهم شد .

مردم ولایی شهرستان گلپایگان در محکومیت این اقدام هنجارشکنانه ،راهپیمایی خودجوشی از میدان ۱۷ شهریور به سمت میدان فردوسی به راه انداختند.

در این مراسم آیینی خودجوش، ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آن، با سر دادن شعارهای حماسی چون مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، مرگ بر مزدور آمریکایی،هم غزه هم لبنان،جانم فدای ایران،جانم فدای اسلام،فتنه گر ننگت باد،فتنه گر مرگت باد. اقدامات هنجار شکنان را محکوم کردند.

در ابتدا و انتهای راهپیمایی،سرود سلام فرمانده توسط ۷۰ دانش آموز گلپایگانی همخوانی شد. این راهپیمایی با قرائت قطعنامه پایان یافت.