برای جذب سرمایه‌گذاران در کردستان، فرش قرمز پهن می‌کنیم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با تأکید بر اینکه باید برای جذب سرمایه‌گذاران در استان فرش قرمز پهن کرده تا بتوانیم زمینه جذب آنان را فراهم کنیم، گفت: فعالان این عرصه باید تمام تلاش خود را برای ایجاد حتی یک شغل در استان […]

برای جذب سرمایه‌گذاران در کردستان، فرش قرمز پهن می‌کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با تأکید بر اینکه باید برای جذب سرمایه‌گذاران در استان فرش قرمز پهن کرده تا بتوانیم زمینه جذب آنان را فراهم کنیم، گفت: فعالان این عرصه باید تمام تلاش خود را برای ایجاد حتی یک شغل در استان به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در همایش تقدیر از تعاونگران برتر استان کردستان که صبح امروز در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: سهم استان کردستان در ایجاد اشتغال سالجاری ۳۳ هزار و ۵۱۷ شغل بوده است که تاکنون ۱۶ هزار و ۷۳۲ نفر از این آمار محقق، و ثبت در سامانه رصد شده است.

وی افزود: کردستان در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال در سال‌های گذشته جزو استان‌های آخر کشور بوده است که در این راستا دولت سیزدهم اشتغال پایدار را در دستور کار خود قرار داده است و براین اساس از تمام شغل‌های ثبت شده در سامانه رصد راستی آزمایی صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بیان کرد: مسئولان ذیربط در بخش تعاون باید مشکلات و معضلات تعاونی‌ها را با جدیت پیگیری کنند چراکه دولت اهتمام جدی برای توسعه تعاونی‌ها را در دستور کار دارد و در این راستا بانک‌ها نیز باید حمایت خود را از تعاونی‌ها بیشتر کنند.

رشیدی پور گفت: بانک‌ها در کنار دریافت تضمین‌های خود از سرمایه‌گذاران و تعاونگران، زمینه تسهیل اعطای تسهیلات و وام‌ها را نیز فراهم کنند تا بتوان میزان اشتغالزایی را در استان را ارتقاء داد.

رشیدی‌پور ادامه داد: وضعیت بیکاری در استان کردستان بسیار نامساعد بوده لذا باید مسئولان اجرایی استان، بانک‌ها، تعاونی‌ها و فعالان عرصه اقتصاد تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال به کار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه باید برای سرمایه‌گذاران در استان فرش قرمز پهن کرده تا بتوان زمینه جذب آنان را فراهم کرد، افزود: فعالان این عرصه باید تمام تلاش خود را برای ایجاد حتی یک شغل در استان به کار گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه شفاف‌سازی موجب جلب اعتماد عمومی خواهد شد، گفت: در این راستا باید با شفافیت عملکرد تعاونی‌ها زمینه اعتماد عمومی به بخش تعاون را فراهم نمود.

وی در پایان یادآور شد: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که تأثیر شگرفی در ایجاد اشتغال در استان داشته باشیم و زمینه رسیدن استان کردستان به جایگاه واقعی خود در زمینه اشتغال و تولید را فراهم نمائیم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان