وبگاه تنوع زیستی تالاب بین المللی گاوخونی با هدف تجمیع اطلاعات موجود، در حال طراحی و ساخت است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از انجمن حفاظت پرندگان آوای بوم سرزمین، وبگاه تنوع زیستی تالاب بین المللی گاوخونی توسط این انجمن و اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در […]

وبگاه تنوع زیستی تالاب بین المللی گاوخونی با هدف تجمیع اطلاعات موجود، در حال طراحی و ساخت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از انجمن حفاظت پرندگان آوای بوم سرزمین، وبگاه تنوع زیستی تالاب بین المللی گاوخونی توسط این انجمن و اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در حال طراحی و ساخت است.

بر اساس این فراخوان از عموم عکاسان، پژوهشگران و فعالانی که در سال‌های گذشته در تالاب بین المللی گاوخونی فعالیتی داشته و یا در ارتباط با آن اطلاعات مدون و مکتوبی دارند، دعوت به عمل می‌آید تا در صورت علاقه، تصاویر و اطلاعات خود را از طریق راه های ارتباطی اعلام شده، ارسال کنند. استفاده از تمامی تصاویر، اطلاعات و خاطرات با ذکر نام صاحب اثر خواهد بود.

این وبگاه با هدف تجمیع اطلاعات موجود از تنوع زیستی تالاب بین المللی گاوخونی و در نتیجه تسهیل دسترسی به داده‌ها و تشویق پژوهشگران به فعالیت، راه اندازی می شود. هدف دیگر این اقدام، تقویت جامعه محلی و ذینفعان تالاب از طریق به اشتراک قرادادن وب گاه به آن‌ها جهت اطلاع رسانی‌های لازم و افزایش آگاهی عمومی، است و اطلاعات ارسالی می تواند به غنای این وبگاه و رسیدن به اهداف تعیین شده، یاری رسان باشد.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره واتس اپ ۰۹۱۳۷۴۱۷۴۶۵ و یا ایمیل به آدرس info@AvayeBoom.com ، نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.