پرونده برای رسانه های شایعه ساز در قتل داریوش مهرجویی تشکیل شد سخنگوی قوه قضاییه ابراز داشت: نسبت به افراد و برخی رسانه‌های شایعه ساز وارد شده‌ایم و ضمن ارائه هشدارهای لازم، نسبت به تشکیل پرونده برای برخی از آنها در پرونده قتل داریوش مهرجویی اقدام کردیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران مسعود ستایشی، […]

پرونده برای رسانه های شایعه ساز در قتل داریوش مهرجویی تشکیل شد

سخنگوی قوه قضاییه ابراز داشت: نسبت به افراد و برخی رسانه‌های شایعه ساز وارد شده‌ایم و ضمن ارائه هشدارهای لازم، نسبت به تشکیل پرونده برای برخی از آنها در پرونده قتل داریوش مهرجویی اقدام کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران مسعود ستایشی، روز سه شنبه دوم آبان ۱۴۰۲، در نشست خبری به ارائه تازه‌ترین اخبار و رویدادهای حوزه قضائی کشور پرداخت و در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سخنگوی قوه قضائیه درباره اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و لزوم محاکمه سردمداران این رژیم گفت: امروز مطالبه عموم ملت‌ها محاکمه جنایتکاران جنگی و شیطانی صهیونیسم به دست ملت‌های آزاده است.

وی افزود: علاوه بر انتظار پیگیری محاکمه سردمداران این رژیم ناپاک از سوی نهادهای بین‌المللی، باید سیستم‌های قضائی مستقل کشورهای اسلامی وارد صحنه کارزار شوند و با تشکیل نهادهای قضائی جامع محاکمات جنایت پیشگان رژِیم منحوس صهیونیستی را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

ستایشی در ادامه به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اشاره کرد و گفت: برخی جریانات سعی کردند سرنخ‌های قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش را به سمت نظام ببرند. در صورتی که از همان ابتدای حادثه تمام عوامل قضائی و انتظامی اهتمام کردند و نهایتاً پس از ۷۲ ساعت از وقوع حادثه، عوامل اصلی شناسایی و بازداشت شدند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه نسبت به افراد و برخی رسانه‌های شایعه ساز وارد شده و ضمن ارائه هشدارهای لازم، نسبت به تشکیل پرونده برای برخی از آنها اقدام کرد.