مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از عرضه نرم افزارهای تولیدی سازمان فاوا به دیگر شهرداری‌های کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید رضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: سازمان فاوا شهرداری اصفهان قصد دارد در راستای استفاده بهینه […]

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از عرضه نرم افزارهای تولیدی سازمان فاوا به دیگر شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید رضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: سازمان فاوا شهرداری اصفهان قصد دارد در راستای استفاده بهینه از منابع و دارایی‌های در اختیار و همکاری با شهرداری‌های کشور، نرم افزارهای تولیدی خود را به دیگر شهرداری‌ها نیز عرضه کند.
او با بیان اینکه دو سامانه جامع سرمایه انسانی و میز خدمات غیرحضوری در اولویت عرضه قرار دارند، خبر داد: قراردادی در زمینه بازاریابی، استقرار، آموزش و پشتیبانی با بخش خصوصی به امضا رسیده تا روند توسعه بازار این نرم افزارها را چابک تر و سریع تر کند.
او یکی از مزیت‌های این سامانه‌ها را استقرار کامل آنها در شهرداری اصفهان دانست و توضیح داد: سامانه جامع سرمایه انسانی شهرداری اصفهان که یکپارچه سازی کلیه فرآیندهای حوزه سرمایه انسانی این حوزه را بر عهده دارد با بیش از ۱۰ هزار کاربر طی بیش از دو سال اجرا شده و به یکی از تجربه‌های کسب و کاری این سامانه تبدیل شده است.
او ادامه داد: این سامانه دارای قسمت‌های اطلاعات پایه، مدیریت قوانین، مدیریت اطلاعات فردی، مدیریت اطلاعات کارکنان، اطلاعات بازنشستگان، تشکیلات و ساختار سازمانی، مدیریت احکام و ابلاغ‌های پرسنل، حقوق و دستمزد، امکانات رفاهی، جذب و استخدام، کارانه، بیمه تکمیلی، ارزشیابی، بودجه، شغل و شاغل، پورتال کارکنان، کارتابل و مدیریت سیستم است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سامانه میز خدمت غیرحضوری که در اصفهان با نام سامانه اصفهان من به آدرس my.isfahan.ir شناخته شده است نیز وضعیت مشابهی دارد.
او افزود: بیش از ۱۳۰ خدمت الکترونیکی تاکنون در این سامانه به شهروندان اصفهانی ارائه شده که اقدامات عمرانی، مجوز برگزاری مراسم و تبلیغات، درخواست مخازن پسماند، درخواست پیمانکار ساختمانی و ثبت شکایات ساختمانی از جمله این خدمات است.
ابطحی از تمایل برخی از شهرداری‌های کلان شهرهای کشور جهت استفاده از این سامانه‌ها خبر داد و گفت: به منظور عرضه این سامانه‌ها در حال مذاکره با شهرداری‌های متقاضی هستیم.