تبدیل وضعیت ۷۸۰۰ نفر از وابستگان بنیاد شهید در اصفهان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال وابستگاه بنیاد شهید، گفت: بالغ بر هفت هزار و ۸۰۰ نفر در فرایند تبدیل وضعیت کسانی که سابقه ۶ ماه حضور در جبهه داشتند و جانبازان در دستگاه‌ها […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال وابستگاه بنیاد شهید، گفت: بالغ بر هفت هزار و ۸۰۰ نفر در فرایند تبدیل وضعیت کسانی که سابقه ۶ ماه حضور در جبهه داشتند و جانبازان در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شدند.
 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از صاحب نیوز، مسعود احمدی‌نیا صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: بنیاد شهید یک اداره نیست، بنیاد شهید یک نهاد است که ولی فقیه ۱۰ فرمان به آن داده و فلسفه همه آن فرهنگ جهادی است؛ زیرا تداعی‌کننده بخشی از فرهنگ عاشوراست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: اگر این تفکر در نسل جوان و جامعه ما نهادینه شود، ما این همه مسائل و آسیب‌هایی که امروزه با آن درگیر هستیم را نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امروز تمام قدرت استکبار جهانی در حال سربریدن اسلام است و وقتی اسلام نباشد، فرهنگ جهاد و شهادت نیز برای همیشه تمام می‌شود.

احمدی‌نیا خاطرنشان کرد: بنیاد شهید نماینده همه دستگاه‌ها است، چون همه دستگاه‌ها موظف هستند در برابر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت مانند سایر برنامه‌های خود فعال باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به شهیدپرور بودن استان اصفهان، عنوان کرد: به طور مثال جهاد کشاورزی استان سه هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم کرده که بیشترین تعداد شهدا در بین اقشار را به خود اختصاص داده است؛ در واقع باید گفت همه خانواده‌های اصفهانی خانواده شهید هستند و همه ما مسئولان در قبال آنها باید به وظایف خود به‌خوبی عمل کنیم.

وی ادامه داد: مطالبات ایثارگران ما هیچ کجا و هیچ‌وقت غیرمعقول نبوده و نیست، در واقع ما معتقد هستیم ایثارگران ما باید عزت خود را حفظ کنند و همچنان پرچم ایثار و شهادت و عزت ایران را با مقاومت بالا ببرند.

احمدی‌نیا اضافه گفت: اگر عزتی داریم دستگاه‌های حاکمیتی در ظاهر آن را حفظ کرده‌اند؛ در واقع این شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستند که به این کشور عزت داده‌اند و پرچم را بالا نگه داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره مهم‌ترین برنامه روز بزرگداشت شهدا، اضافه کرد: ویژه‌برنامه «سلام شهید» در راستای دیدار مسئولان دستگاه‌های مختلف استان با خانواده معظم شهدا در روز بزرگداشت شهدا انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال وابستگاه بنیاد شهید، گفت: بالغ بر هفت هزار و ۸۰۰ نفر در فرایند تبدیل وضعیت کسانی که سابقه ۶ ماه حضور در جبهه داشتند و جانبازان در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شدند و فقط دو دستگاه تبدیل وضعیت انجام ندادند که از طریق سیستم‌های نظارتی به دنبال رفع آن هستیم.