به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،داستان درباره همین یکسال و نیم گذشته است. قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری، قیمت یک سمند (که خودرویی پرهزینه و دردسرسازی هم هست) ۱۷۰ میلیون بود؛ امروز در بازار آزاد قیمت همین سمند ۲۰۰ میلیون تومان گران‌تر شده! یا همین پراید که خط تولیدش متوقف شده و با این روند […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،داستان درباره همین یکسال و نیم گذشته است. قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری، قیمت یک سمند (که خودرویی پرهزینه و دردسرسازی هم هست) ۱۷۰ میلیون بود؛ امروز در بازار آزاد قیمت همین سمند ۲۰۰ میلیون تومان گران‌تر شده! یا همین پراید که خط تولیدش متوقف شده و با این روند قرن‌ها طول می‌کشد تا پراید‌های در حال تردد از سطح جاده‌ها جمع شده و اسقاط شوند؛ به حدود ۲۵۰ میلیون تومان نزدیک شده! یک جدول در این گزارش هست.

خودتان ببینید تا باور کنید. راهکار چیست؟ گویا «کارت زرد» دادن به وزیر صنعت که همین چند وقت پیش از یک استیضاح فرار کرد! روز گذشته نمایندگان مجلس به دلیل گرانی خودرو، آقای وزیر را (که در این مدت وعده‌های ریز و درشت، کم نداده) به مجلس کشاندند.

پاسخ‌های فاطمی‌امین درباره گرانی خودرو را قانع‌کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند و تمام. آیا قیمت‌ها پایین آمد؟ فعالان بازار خودرو می‌گویند تا وقتی تورم عمومی بالاست، قیمت خودرو هم بالا می‌رود. مثل بقیه کالاها. مثل نان و شکر و شیرینی و آجیل و میوه و اجاره‌خانه و روغن موتور و بقیه چیزها. بنابراین منتظر اتفاق خاصی نباشید.