قرارگاه خاتم‌الانبیا ظرفیت نخبگان بومی هر یک از طرح‌های عمرانی به کار می‌گیرد فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: غزه‌ای که تا سال ۲۰۰۵ خود رژیم صهیونیستی در آن حضور داشت و در آن سال آریون شارون برای جلوگیری از تلفات از آن خارج شد و با محاصره به دنبال این بود که همه یا از […]

قرارگاه خاتم‌الانبیا ظرفیت نخبگان بومی هر یک از طرح‌های عمرانی به کار می‌گیرد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: غزه‌ای که تا سال ۲۰۰۵ خود رژیم صهیونیستی در آن حضور داشت و در آن سال آریون شارون برای جلوگیری از تلفات از آن خارج شد و با محاصره به دنبال این بود که همه یا از اینجا کوچ کنند و یا قتل‌عام شوند؛ امروز سپر جهان اسلام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه مسائلی در دنیا در حال رقم‌خوردن هستند که دل هر انسانی را به درد می‌آورد، اظهار کرد: زن، مرد، خانواده و کاشانه در غزه زیر بمباران شدید است و همه چیز به روی آن‌ها بسته شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه بزرگی طوفان الاقصی چنان سنگین فراگیر و حجیم است که تمام توان غرب پای اسرائیل آمده است که دیوار این رژیم فرونریزد، عنوان کرد: سابقه ندارد رئیس‌جمهوری آمریکا در کنگره این‌جور پای‌کار بیاید و برای آلمان، انگلیس، فرانسه و همه کشورها نقش تعیین کند و همه را پشتوانه حمایت از رژیم صهیونیستی قرار دهد.

وی در مورد چرایی این اقدام گروه‌های فلسطینی، گفت: فلسطینیان پشت میزهای مذاکره هیچ‌چیز به دست نیاوردند و اسلام ناب را در اثر انقلاب اسلامی درک کردند و وقتی انقلاب، ایستادگی، مقاومت و امام و رهبری را شناختند کاری کردند که هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به سخره گرفتند.

فدا با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هر وقت قدرت بازدارندگی ما کاهش پیدا کرد نابودی ما قطعی است، گفت: این عملیات ثابت کرد اسرائیل پوشالی، ظرفیت، توان و امکانی ندارد و شکست‌پذیر است؛ رژیم صهیونیستی مدعی بود پنجمین ارتش قدرتمند دنیا است و اگر جنبده‌ای بجنبد کنترل می‌کند و هر سرباز رژیم صهیونیستی ۱٫۵ میلیون دلار تجهیزات دارد؛ اما این عملیات در عین غافلگیری انجام شد و سامانه گنبد آهنین و سامانه‌های بازدارنده قطع شد.

  • امروز غزه سپر جهان اسلام شده است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) عنوان کرد: غزه‌ای که تا سال ۲۰۰۵ خود رژیم صهیونیستی در آن حضور داشت و در آن سال آریون شارون برای جلوگیری از تلفات از آن خارج شد و با محاصره به دنبال این بود که همه یا از اینجا کوچ کنند و یا قتل‌عام شوند؛ امروز سپر جهان اسلام شده است.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌ها در ۷۰ سال گذشته از رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: هر موقع رژیم صهیونیستی‌ها عملیاتی کردند، آمریکایی‌ها بلافاصله دخالت کردند و به‌عنوان آقابالاسر تمام توافقات را به مردم فلسطین تحمیل کردند؛ امروز شرایطی پیش‌آمده است که بی‌پروا و عریان به حمایت از آن‌ها آمده‌اند.

فدا با بیان اینکه باید به خود ببالیم که انقلاب اسلامی در این شرایط و اوضاع این چنین انسان‌هایی تربیت‌کرده و شرایط خوبی رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: تزلزل رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته صورت‌گرفته است؛ چهار نخست‌وزیر تغییر داده و ائتلاف‌هایی سستی ایجاد کردند که به دوقطبی‌ها دامن زد و همین هفته گذشته در داخل سرزمین‌های اشغالی تظاهرات بود و خانواده‌های اسرا اعلام کردند که نتانیاهو را می‌دهیم و اسرای ما را پس دهید.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه جبهه مقاومت اعتمادبه‌نفس پیدا کرد، گفت: این جبهه ما می‌توانیم را رقم زد و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

*بعد از جنگ ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه در اختیار سازندگی قرار گرفت

وی با بیان اینکه بعد از جنگ ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه در اختیار سازندگی قرار گرفت؛ گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا جایی که رقیب و پیمانکار داخلی وجود داشته باشد وارد نمی‌شود، جایی کار را در دست می‌گیرد که خارجی‌ها نیمه‌کاره رها کردند و در داخل کسی توان اجرا ندارد و ابتدا کار را تمام می‌کند و سپس به دنبال وصول مطالبات خود می‌رود و درآمد مازاد خود را در استان‌های محروم برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی اختصاص می‌دهد.

فدا با بیان اینکه این قرارگاه توانمندی‌های خود را به همه دولت‌ها عرضه کرده است، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا تنها در مدیریت و فرماندهی از پاسداران استفاده می‌کند و در بقیه بخش‌ها از ظرفیت‌ها و نخبگان بومی هر یک از طرح‌های مختلف استفاده می‌کند و بخش عمده توانمندی‌های نخبگان را در مناطق مختلف به‌کارگیری می‌کند.