اولین گردهمایی بانوان مجلس و شورا‌های اسلامی شهر اصفهان در سالن اجتماعات شرکت برق استان اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ دبیر برگزاری این گردهمایی گفت: در این گردهمایی که با محوریت هم افزایی فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی وسیاسی در جامعه برگزار شد بانوان اصفهانی از نمایندگان مجلس و […]

اولین گردهمایی بانوان مجلس و شورا‌های اسلامی شهر اصفهان در سالن اجتماعات شرکت برق استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ دبیر برگزاری این گردهمایی گفت: در این گردهمایی که با محوریت هم افزایی فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی وسیاسی در جامعه برگزار شد بانوان اصفهانی از نمایندگان مجلس و شورا‌های اسلامی شهر اصفهان شرکت کردند تا تجربه‌ها و ظرفیت‌های خود در عرصه‌های مختلف را به اشتراک بگذارند.

مریم اشجع، دبیرمبنا (مجمع بانوان نیرو‌های انقلاب اسلامی استان) این مجمع را از سال ۹۸ تاکنون در زمینه ظرفیت‌های بانوان، فعال دانست و افزود: بانوان این مجمع فعال در عرصه‌های سیاسی از جمله انتخابات و تشویق بانوان به شرکت در رخداد‌های سیاسی است.

خانم کلاهدوزان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان هم در این گردهمایی گفت: در این گردهمایی سعی شده با همدلی وتعامل بانوان نقش زنان در رخداد‌های اجتماعی بررسی و شرکت کنندگان در میزگرد‌های تخصصی تجربه‌های خود را در اختیار هم قرار دهند و برای پیشبرد اهداف اجتماعی زنان در جامعه تلاش کنند.