آیین افتتاح شبکه دامپزشکی در شهرستان ورزنه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و اصغر حیدری به عنوان سرپرست شبکه معرفی گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، آیین افتتاح شبکه دامپزشکی شهرستان ورزنه با حضور دکتر محمد کشتکار معاون توسعه مدیریت و […]

آیین افتتاح شبکه دامپزشکی در شهرستان ورزنه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و اصغر حیدری به عنوان سرپرست شبکه معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، آیین افتتاح شبکه دامپزشکی شهرستان ورزنه با حضور دکتر محمد کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ورزنه برگزار گردید.

ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمد شیاسی امام جمعه شهر ورزنه ضمن خیر مقدم به دکتر کشتکار و همراهان، پیرامون اهمیت دامپزشکی در زمینه سلامت جامعه و ضرورت افزایش سطح خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه دامداران پرتلاش سخن گفت.

سپس مهندس سعید رحیمی فرماندار شهرستان ورزنه طی سخنانی گفت: یکی از اهداف فرمانداری در این شهرستان، افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی بوده و ارائه خدمات بهداشتی به نوعی در اولویت است.

در ادامه دکتر کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان اصفهان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین شهرستان ورزنه به ویژه فرماندار و رئیس و اعضای شورای اسلامی به جهت همراهی با اهداف دامپزشکی و همکاری موثر در زمینه بازسازی ساختمان فعلی دامپزشکی، به تشریح ماموریت ها و رسالت سازمان دامپزشکی کشور در حوزه بهداشت و سلامت جامعه و صیانت از سرمایه های ملی پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت دامپروری به ویژه پرورش آبزیان در شهرستان ورزنه، ارائه خدمات بهداشتی با توجه به جایگاه دامپزشکی در تأمین سلامت مردم و همچنین تولید غذای سالم و پایدار را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست.

وی تصریح کرد: دامپزشکی متولی تولید نیست اما با تولید ارتباط مستقیم و تنگاتنگ دارد و به طوری که با حفظ سرمایه های دامی، ایجاد انگیزه در دامداران و بهره برداران، تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای تولید، افزایش کیفیت محصولات کارخانه ای مربوطه، تسهیل در صدور مجوز های صادرات محصولات می تواند باعث افزایش تولید و جهش تولید گردد لذا مجموعه اقدامات دامپزشکی در حوزه تامین بهداشت و سلامت جمعیت دامی، امنیت غذایی و در نهایت تامین بهداشت جامعه انسانی، نشان دهنده اهمیت جایگاه سازمان دامپزشکی کشور در بحث سلامت است و این سازمان تخصصی برای تحقق اهداف متعالی خود، نیاز به همراهی مردم و همکاری مسئولان مرتبط با بحث سلامت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان اصفهان در ادامه سخنان خود افزود: برای ارائۀ خدمات بهتر، بیشتر و با کیفیت مناسب، ارتقاء ساختار از پست دامپزشکی به شبکه دامپزشکی در شهرستان ورزنه ضروری بود و این اداره کل در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات، آنچه در توان دارد، به کار خواهد گرفت.

سپس اصغر حیدری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ورزنه نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین استانی و شهرستانی به ایشان، از اهداف پیش روی خود سخن گفت و خاطرنشان کرد: با حمایت و کمک مسئولین شهرستان و با کمک همکاران دولتی و غیر دولتی، از تمام ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم و به ویژه در مناطق کم برخوردار استفاده خواهم نمود.

در پایان این مراسم با اعطای حکمی از سوی دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، اصغر حیدری به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ورزنه منصوب گردید.

شایان ذکر است دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، سرپرست امور اداری و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان و سرپرست شبکه دامپزشکی ورزنه با رئیس دادگاه عمومی شهرستان ورزنه و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف حوزه دامپزشکی از دیگر برنامه های سفر دکتر کشتکار و همراهان به این شهرستان بود.