نخستین آموزشگاه آزاد خوشنویسی همزمان با هفته دولت افتتاح شد. در آخرین روز از هفته دولت آیین افتتاحیه آموزشگاه آزاد خوشنویسی «آژوان» با حضور دکتر شافعی فرماندار کامیاران، باتمانی معاون فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین‌پناهی رییس اداره فرهنگ و […]

نخستین آموزشگاه آزاد خوشنویسی همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

در آخرین روز از هفته دولت آیین افتتاحیه آموزشگاه آزاد خوشنویسی «آژوان» با حضور دکتر شافعی فرماندار کامیاران، باتمانی معاون فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین‌پناهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران در این مراسم گفت: در حال حاضر پنج آموزشگاه هنری در حوزه های موسیقی و تجسمی فعال‌اند و این آموزشگاه اولین آموزشگاه آزاد خوشنویسی است که در کامیاران افتتاح شده است.

وی افزود دو آموزشگاه دیگر نیز جهت تاسیس در دست اقدام است.کشف، رشد و ارتقای استعدادهای هنری شهرستان کامیاران از هدف‌های راه اندازی این آموزشگاه های هنری است.

این آموزشگاه رسما فعالیت خود را آغاز کرده است و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می توانند با مراجعه به این آموزشگاه در دوره های آموزشی ثبت نام نمایند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان