سارق ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر دستگیر شد / اعتراف متهم به ۷ فقره سرقت فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت اموال اماکن خصوصی و ساختمان های درحال ساخت در محله مسکن مهر شاهین شهر کرده بود خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

سارق ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر دستگیر شد / اعتراف متهم به ۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت اموال اماکن خصوصی و ساختمان های درحال ساخت در محله مسکن مهر شاهین شهر کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت در محله مسکن مهر شاهین شهر و اعلام نارضایی شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر با رصد و اشراف اطلاعاتی خود عامل این سرقت ها را که یکی از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از ۵۰ میلیون تومان اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۷ فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت و اماکن خصوصی در محله مسکن مهر و دیگر نقاط شاهین شهر اعتراف کرد.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی از مالکان ساختمان های در حال ساخت خواست: از رها کردن اموال با ارزش داخل کارگاه ساختمانی فاقد نگهبان خودداری و در صورت برخورد با موارد مشکوک، سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.