حادثه رانندگی در محور جدید مریوان با ۴ فوتی رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در جاده جدید مریوان محور “تیژتیژ- گاران” با ۴ فوتی و ۳ نفر مصدوم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام […]

حادثه رانندگی در محور جدید مریوان با ۴ فوتی


رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در جاده جدید مریوان محور “تیژتیژ- گاران” با ۴ فوتی و ۳ نفر مصدوم خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بخش کلاترزان کیلومتر یک محور تیژتیژ – گاران جاده جدید مریوان تیم گشت پلیس راه این محور برای امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرد که در این حادثه متأسفانه راننده و ۳ سرنشین پراید جان خود را از دست دادند، و رانند پژو ۴۰۵ و ۲سرنشین آن مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.
رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف تجاوز به چپ از جانب راننده سواری ۴۰۵ تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.