استکبار جهانی بازنده اصلی انتخابات ایران است امام جمعه موقت اصفهان گفت:‌ مردم ایران در مصاف با دشمن در صحنه انتخابات، استکبار جهانی را بازنده اصلی این جهاد رقم زدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات با وجود […]

امام جمعه موقت اصفهان گفت:‌ مردم ایران در مصاف با دشمن در صحنه انتخابات، استکبار جهانی را بازنده اصلی این جهاد رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات با وجود فراز و نشیب‌های آن اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه تمدنی و جهادی به شمار می‌رود، مردم در مقابل دشمنانی که ترغیب به شرکت نکردن در انتخابات می‌کردند، ایستادند و بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: گاهی دشمن به زیرساخت‌های فکری حمله می‌کند، حضور در انتخابات فعالیتی جهادی در برابر این حمله به زیرساخت‌های فکری بود که در ذیل ۴ راهبرد مقام معظم رهبری یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت انجام شد.

محمودی ابراز کرد: مشارکت در انتخابات با وجود هجمه‌ها و تبلیغاتی که علیه انتخابات صورت می‌گرفت نقشه‌های دشمن برای تزریق افکاری پیرامون انتخابات ۱۰ تا ۲۰ درصدی را نقشه برآب کرد.

وی افزود: بر عهده مسئولان نظام است تا رضایت‌مندی مردم را به دست آورند و مشکلات را برطرف کنند و به اساس مسائل بپردازند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رسانه‌های دشمن به صورت مستقیم اعتقادات را هدف نمی‌گیرند ولی مردم را از حضور پای صندوق‌های رای باز می‌دارند چون نظام، ولایت و رهبری کلید نماز و روزه است و در صورتی که این کلید از مردم گرفته شود دیگر موارد نیز از بین خواهند رفت.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امام رضا (ع) در راستای آماده شدن انسان برای ورود به ماه رمضان تاکید فراوانی نسبت به رعایت تقوای الهی و استغفار از گناهان دارند، زیرا ضرورت دارد انسان در ماه شعبان خود را تصفیه کند، زیرا ماه مبارک رمضان ماه عبادت است.

محمودی با تاکید بر استفاده از موقعیت زمانی برای رسیدن به مدارج عالی لازم و رسیدن به کمال معنویت و زدودن رذائل اخلاقی اظهار داشت: حضرت ثامن الحجج(ع) در روزهای پایانی ماه شعبان می‌فرمایند ضرورت دارد اعمال به جا مانده در ماه شعبان را در این روزهای پایانی تا به شروع ماه رمضان جبران کرد، همچنین امام رضا(ع) می‌فرمایند ضرورت دارد ضمن پاک کردن خود از گناهان توبه کرد تا پاک به ماه رمضان وارد شد