برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی با شعار دانش آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست در چهار استان میزبان مسابقات، با اجرای آموزش های محیط زیستی رنگ تازه ای به خود گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، […]

برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی با شعار دانش آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست در چهار استان میزبان مسابقات، با اجرای آموزش های محیط زیستی رنگ تازه ای به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، در راستای همکاری های بین ادارات کل استانی متناظر، کارگاه آموزش مباحث محیط زیستی به مدت ۱۲۰ دقیقه توسط فیروزه سعادتی رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، برای گروه های ورزشکار در رشته های ژیمناستیک و تکواندوی دختران در اردوگاه های دانش آموزی شهید بهشتی و امام علی (شهر اصفهان) برگزار شد.

این مسابقات در عصر روز جمعه ۵ شهریور ماه سال جاری در دو بخش شامل سی و دومین مسابقات ورزش دانش آموزی (دختران) و سی و هشتمین مسابقات ورزش دانش آموزی (پسران) ، با مشارکت به عمل آمده بین معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی به منظور گسترش فرهنگ محیط زیستی بین گروه های هدف؛ منجر به راهیابی آموزه های محیط زیستی به این دوره از مسابقات کشوری در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، البرز و تهران، انجام شد.

موضوعات آلودگی های محیط زیست، پسماند، مدیریت مصرف انرژی، مخاطرات زیست محیطی و نقش مشارکت مردمی در کاهش معضلات زیست محیطی، سر فصل های مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

پرسش و پاسخ پیرامون مباحث کارگاه و اهدای لوح سپاس به مدرس این کارگاه از طرف رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی، پایان بخش این برنامه بود.