به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حکم از موسوی مقدم خواسته‌اند نسبت به ارایه خدمات فرهنگی و معنوی به خانواده های شهیدان و ایثارگران گام های موثری بردارند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت الاسلام آقای موسوی مقدم (دامَ توفیقُه)با […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حکم از موسوی مقدم خواسته‌اند نسبت به ارایه خدمات فرهنگی و معنوی به خانواده های شهیدان و ایثارگران گام های موثری بردارند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای موسوی مقدم (دامَ توفیقُه)
با توجه به استعفای حجت الاسلام آقای حاج شیخ یوسفعلی شُکری از نمایندگی در بنیاد شهید و تشکر از تلاش‌های ایشان، جنابعالی را که سابقه خدمت در آن بنیاد را دارید و از صلاحیت‌های لازم برخوردار می‌باشید، به‌عنوان نماینده خود در بنیاد مزبور منصوب میکنم.
لازم است با استفاده از تجربیات گذشته، به وظائف مربوط به این نمایندگی در تقدیم خدمات فرهنگی و معنوی به خانواده‌های مکرم شهیدان عزیز و ایثارگران رسیدگی نموده و گام‌های موثری بردارید. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه‌ای

موسوی مقدم قائم مقامی سازمان صدا و سیما را در کارنامه دارد؛ وی مدتی نیز رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین این سازمان بود.