پروژه احداث ساختمان فرمانداری بیجار ۷۵درصد پیشرفت دارد مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت ۷۵درصدی احداث ساختمان فرمانداری شهرستان بیجار خبر داد و گفت: در صورت تأمین منابع مالی لازم ، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جهانگیر الیاسی با حضور […]


پروژه احداث ساختمان فرمانداری بیجار ۷۵درصد پیشرفت دارد


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت ۷۵درصدی احداث ساختمان فرمانداری شهرستان بیجار خبر داد و گفت: در صورت تأمین منابع مالی لازم ، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جهانگیر الیاسی با حضور در بیجار از پروژه ساختمان در حال ساخت این شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی و میزان پیشرفت آن قرار گرفت.
الیاسی اظهار کرد: ساختمان فرمانداری بیجار در زمینی به مساحت ۲۵۴۶ متر مربع و در چهار طبقه با ۳۴۲۰متر مربع اعیانی در حال ساخت است.
مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت ۷۵درصدی پروژه گفت: تا کنون برای این حجم عملیات بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
الیاسی ادامه داد: اتمام پروژه شامل ساختمان،محوطه،دیوارومطالبات حدود ۲۵۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت تأمین امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از ساختمان و تحویل آن به دستگاه بهره بردار باشیم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان