معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با تصویب ۱۷۳ میلیارد تومان تسهیلات در کمیته رونق تولید، پیش بینی می شود برای ۴۳۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز یکم شهریور ماه، دهمین جلسه کمیته […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با تصویب ۱۷۳ میلیارد تومان تسهیلات در کمیته رونق تولید، پیش بینی می شود برای ۴۳۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز یکم شهریور ماه، دهمین جلسه کمیته رونق تولید در سال ۱۴۰۱ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان برگزار شد.
دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست عنوان کرد: در نشست امروز ۱۵ پرونده فعالان اقتصادی استان با حضور نمایندگان بانک های صادرات، ملی و تجارت بررسی شد و تولیدکنندگان به بیان مشکلات واحد‌های تولیدی خود پرداخته و دلایل درخواست تسهیلات از بانک های مورد نظر را شرح دادند.
وی ادامه داد: در این کمیته ۱۵ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و ۱۱ طرح شامل ۹ طرح سرمایه ثابت و ۲ طرح سرمایه در گردش مشمول دریافت تسهیلات از بانک های عامل شدند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در نشست امروز کمیته رونق تولید ۱۷۳ میلیارد تومان تسهیلات مصوب گردید، اظهار کرد: پیش بینی می شود با ارائه این تسهیلات برای ۴۳۰ نفر در استان اشتغالزایی ایجاد شود همچنین این واحدهای تولیدی به کسب و کار خود رونق خواهند داد.