جشن میلاد مولی الوحدین امیرالمومنین علی (ع) همزمان با میلاد امیرالمومنین و روز پدر با حضور ۵۰۰نفر از مردم شهر بهارستان در مسجد امیر المومنین این شهر جشن ولادت امیرالمومنین و روز پدر با حضور ارادتمندان به آستان امیرالمومنین و خادمیاران ویاوران رضوی کانون محله ای شمس الشموس بهارستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

همزمان با میلاد امیرالمومنین و روز پدر با حضور ۵۰۰نفر از مردم شهر بهارستان در مسجد امیر المومنین این شهر جشن ولادت امیرالمومنین و روز پدر با حضور ارادتمندان به آستان امیرالمومنین و خادمیاران ویاوران رضوی کانون محله ای شمس الشموس بهارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،احسان میرزاییان مدیر کانون خدمت رضوی شمس الشموس بهارستان،در حاشیه این مراسم با اشاره به اعیاد ماه رجب گفت: در این ماه هم میلاد جوادالائمه و روز پس را داشتیم و هم ولادت با سعادت امیرالمومنین و روز پدر که برای ایجاد فضای همدلی و محبت میان مادران خودسرپرست و ایتام تحت سرپرست این مادران مراسمی تدارک دیده شد تا لحظاتی خوش را در جوار خادمیاران ویاوران رضوی برایشان ایجاد کنیم.
وی افزود: برگزاری این مراسم به عنوان یک جشن با اثرگذاری مثبت در پررنگ‌تر‌ کردن نقش مادران در تربیت فرزند و پرکردن جای پدران از دست رفته اجراشد.
وی در ادامه از اهدا هدیه به ایتام حاضر در جلسه خبر داد و گفت: تعداد ۸عدد کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی برای ایتام در نظر گرفته شد که به این عزیزان و مادران خودسرپرست دارای چند فرزند ایتام اهدا گردید.
میرزاییان اظهار کرد: در این جشن دختران ماه بهارستانی میزبان مردم خونگرم مسجد بودند و میلاد حضرت علی (ع) را عنایت امام رئوف و با پذیرایی شیرینی وشکلات جشن گرفتند.
خبرنگار: الهام خانی