صدور موافقت ۷ طرح سرمایه‎گذاری گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در کردستان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از موافقت اولیه با اجرای ۷ طرح سرمایه‎گذاری گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌ فنی گردشگری […]

صدور موافقت ۷ طرح سرمایه‎گذاری گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از موافقت اولیه با اجرای ۷ طرح سرمایه‎گذاری گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌ فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد:در این جلسه ۱۴ طرح گردشگری از تمام شهرستان‌های استان توسط کارشناسان و اعضای کمیته‌‌فنی گردشگری کردستان بررسی و ارزیابی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود:بر‌‌ اساس نظر اعضای حاضر در جلسه، با صدور مجوز برای ۷ طرح سرمایه‎گذاری گردشگری در استان موافقت شد.
او میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها را بیش از ۹۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها در قالب ایجاد مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی و اقامتگاه بوم‌گردی در استان اجرا خواهد شد.
وطن‌دوست، یادآور شد: خوشبختانه پروژه‌های مختلفی در بخش‌ گردشگری استان با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا است و امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال‌زایی و توسعه پایدار در استان بیش از پیش فراهم شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان