جلسه کمیته سوخت شهرستان اصفهان، به ریاست حمیدرضا تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان و با حضور نمایندگان شرکت گاز استان، شرکت پخش فرآورده های نفتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی پیرامون بررسی آخرین وضعیت تأمین سوخت در بخش گاز، بنزین، گازوئیل، نفت گاز، گاز مایع و جایگاه های عرضه سوخت، برگزار شد. به […]

جلسه کمیته سوخت شهرستان اصفهان، به ریاست حمیدرضا تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان و با حضور نمایندگان شرکت گاز استان، شرکت پخش فرآورده های نفتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی پیرامون بررسی آخرین وضعیت تأمین سوخت در بخش گاز، بنزین، گازوئیل، نفت گاز، گاز مایع و جایگاه های عرضه سوخت، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان در این جلسه، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت بازه های مصرف در بخش مصرف گاز توسط شرکت ملی گاز ایران اصلاح شده است که با تغییرات انجام شده، نارضایتی ناشی از افزایش نرخ گاز بها در دوره های قبلی اصلاح خواهد شد.

تأملی با اشاره به توزیع گاز مایع و کپسول های گاز خانگی، افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی در این زمینه فرآیند جدیدی را از طریق سامانه صدف در دست اجرا دارد و تأیید نیاز متقاضیان در بخش اصناف توسط سازمان صمت و در بخش کشاورزی نیز توسط جهاد کشاورزی انجام می شود.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از تأیید میزان سهمیه و مصرف کنندگانی که در سازمان صمت و جهاد کشاورزی تعریف نشده اند و همچنین اختلالات سامانه، عنوان کرد: مشکلات احتمالی موجود توسط سازمان صمت و جهاد کشاورزی احصاء و در نشست مشترکی با شرکت پخش فرآورده های نفتی نسبت به بررسی این مشکلات و رفع موانع در سطح استان و ملی تصمیماتی اتخاذ و اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.